Piss & Puss


Folk som inte kan ha en åsikt
Jag stör mig GROVT på folk som inte kan bestämma sig. Okej, man kan ändra sig. Men att ha olika åsikter till olika personer är så himla... idk. Jag står för vad jag tycker. Alltid.
Fjortisar
Vad är det egentligen som är så himla snyggt med fjortisar? Jag tycker allt med dom är så himla äckligt. Den överdrivna sminkningen, klädstilen och personligheten. Det finns tusentals fjortisar och alla ser likadana ut.
Sura busschafförer
Jag vet att dom har ett väldigt stressigt jobb och så. Men när jag kommer till bussen på mornarna och så står man där utanför (dom har sett en) och så kör dom ifrån en. Eller när man går på och dom inte ens kollar på en... eller att dom bara är jättesura när det är nåt problem.



Klä på-spel
Jag är inte en jätte"tjejig" tjej direkt. Men jag är ändå lite klädfreak... Så jag när jag har tråkigt brukar jag gå in på spela.se och leka stylist. Hehe.
Fotboll
Jag vet hur det är. Jag vet varför ingen vill börja på fotboll. Det beror på egotrippade killar! Dom passar bara killar. Eller tjejer som går på fotboll. Men nu har jag spelat i snart två år i lag och nu får jag passningar på gympan. Det är så himla kul att spela!
Ellos.se
Snygga billiga kläder! Jag köpte min jättesnygga bikini där för nån månad sen. När jag har fått min månadspeng så ska jag hitta nåt snyggt till sommaren där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0