Myskväll

Hejsansvejsan :)
Jag har varit med Ida idag (eller varför skriva Ida idag, det räcker väl med Idag! :D). Hon ska på ett bröllop imorgon så hon skulle köpa ett par grejjor till dess.
Sen åt vi på donken. Jag köpte ett Happy Meal. x) Det var ju ett tag sen man åt en sån, men det var helt lagom storlek!
I ett "rikitgt" meal så får man: en stor dricka, en stor burgare och en stor pommes frites.
I ett Happy Meal får man: en liten dricka, en liten burgare och en liten pommesfrites. Och minimorötter! :D
Varför ska allt vara så stort? Det går inte att köpa daim, det finns nästan bara daim dubbel. Det är faktiskt ganska konstigt!
Men efter det så åkte vi hem till mig och kollade på Bruce den allsmäktige, sen var vi ute lite och så.
Mamma och pappa har åkt på middag med sina kompisar så jag är solo ikväll. Jag har hyrt Bröllopsduellen (kolla, mkitt namn finns med: Bröllopsduellen) och köpt Sprite och godis. Fast godiset är såklart slut. :( men jag har ostbollar och ostbågar! :D
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. :)

SOLONG SUCKERS ;)
/ ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0