Ingenting har ändrats

Hejhej.
Jag har varit hemma hela dagen. Huvudet gör fortfarande ont och halsen också. Jag LOVAR att det beror på det dumma vädret, jag brukar få huvudvärk när det är just det här vädret. Men inte såhär mycket!
Imorgon hoppas jag iaf på att kunna gå till skolan. Fast som Julia brukar säga så är jag ju olycksförföljd...
Som igår (innan jag gick hem) när vi hade föredrag om sinnena. Precis när jag har läst klart om smaklökarna och ska ställa mig vid sidan om så går jag såklart in i en sopkvast och snubblar. Sen satt kvar där på golvet och väntade på att dom andra skulle bli klara med att läsa sina texter, bara för att färre skulle märka det. Hehe.
Ni får inte se mig idag för jag ser jättetrött ut...

PUSSPUSS
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0