Hej

Jag sov till halv 11 idag, superskönt. Jag sov djupt också. Mamma kom in och försökte väcka mig vid sju men det var omöjligt... Jag vaknade inte ens av dom två smsen jag fick från Matilda och Julia.
Men för att gå över till mitt tillstånd: jag växlar mellan att inte ha nån feber och ha feber, blir snurrig när jag ställer mig upp, har ont i huvudet, är ovanligt trött och är täppt i näsan. Jag har bara pyttelite ont i halsen nu.
Gud vad deprimerad jag blir när jag ser hur solen skiner utanför mitt fönster. Shit, jag börjar nästan gråta lite nu. I hate to be sick! Tänk om jag inte får vara med på konserterna...
Och det är fem och en halv timme tills Simpsons börjar. Alltså en mindre evighet. Hur ska jag fördriva dom värdelösa timmarna?
Hoppas ni läsare mår bättre iaf!

SKALMANKRAM
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0