Frågesak

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre, hemnycklar och skåpnyckeln.
Vilken svordom använder du mest?
Shit och bajs..
Äger du en Ipod?
Nej, jag har en mp3 och musikmobil,det räcker för mig. ;)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Om jag ställer den så kanske 6.50 om det inte är sovmorgon. Oftast väcker mamma eller pappa mig vid kvart i sju, men jag är så morgontrött så jag somnar alltid om. Eller så står jag vid spegeln för länge. x)
Hur många resväskor äger du?
Inga, det är mamma och pappas. Men jag har en bagresväska om det räknas. :)
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, jag har mer än 1 i IQ.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Om jag ska handla nåt snabbt till middagen är det oftast Ica Esplanad eller Vivo (numera Matglädjen).
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det beror på om jag har bra självförtroende den dagen eller är på fotografhumör eller så!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm... vet faktiskt inte.
Har någon av dina vänner barn?
Öhm näej.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
GODIS!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Brorsan, mamma. Ingen annan faktiskt.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, man går och lägger sig när man är trött och när man är trött sover man.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag lyssnar aldrig på CD:s.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vi har bara lättmjölk hemma är det smakar inget så chokladmjölk.
 Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.
När var senast någon stötte på dig?
Det händer nästan varje dag på pea. Oftast blir dom ignorerade.
Vad åt du till middag?
Sallad med valnötolja, rostat bröd med tapenad, avocado, rökt skivad kyckling. Lite småplock helt enkelt. ;)
Använder du huvtröjor?
Ibland.
Kan du vissla?
Bara åt fel håll. :)
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nääe.
Vem var den senaste som ringde dig?
Lina.
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Frittfall på grönan! Fast Insane verkar ju också sjukt kul...
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Självklart. Alla tjejer snackar om varandra. Undra vad dom säger...
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
08..
Tittade du på tecknat när du var liten?
Alla småungar gör det. XD
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Ganska litet, men med bra affärer. (Fältan)
Hur många syskon har du?
En brorsa som heter Johannes. Han är 93:a.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, alla är människor. Dessutom har jag ju växt upp med en brorsa.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Harry Potter 3 och Mean Girls.
Äger du några band-t-shirts?
Jupps, en med Rolling Stones.
När flög du senast?
Hem från New York tror jag det var. Fast egentligen skulle vi åkt till Kiruna på påsklovet men Johannes blev dålig i ögat.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
5, en blå som är en outsider...
Läser du för skojs skull?
Jadå. :)
Pratar du några andra språk?
Engelska...
Diskar du din egen disk?
Pappa diskar för det mesta. Jag tycker det är det tråkigaste som finns.
Har du gråtit offentligt?
Mm. En gång gjorde jag det i min gamla klass och alla kom fram och tröstade mig.....
Har du en stationär dator eller en laptop?
Min egna är stationär, men sammanlagt har vi sju eller åtta datorer. Fyra av dom är laptops.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Japp.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Hål i öronen tror jag. Men dom växer alltid igen på mig.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, könsroller är bara töntigt.
Kan du kasta macka?
Två studsar. Högst. ^^
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä.
Vem har du med på BIOn?
Matilda oftast. :D
Vem var din favoritlärare?
Håkan tror jag. Jag har rätt så dåliga erfarenheter av lärare annars...
Vad har du för väder?
Natt. Typ.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Bara det inte är FÖR mycket.
Har du en blogg?
ÖHHH NÄÄÄE!!! *hosthosthost*
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Jag går liksom i mellanstadiet.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Jag fattar inte ens vad det betyder.
När sov du senast på golvet?
Jag vet inte. Jag hatar att sova DIREKT på golvet.
Vilken är din favoritdrink?
......
Gillar du din boendesituation?
Eftersom vi precis renoverat mitt rum så självklart.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Åtta kanske. Men jag sover oftast mindre... Oftast från typ 23.48 till 7.03
Äter du frukost dagligen?
Jag funkar inte utan frukost.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nä.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, men ibland för att jag sitter och stirrar på intressantare saker än lärare.
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, men jag är lite smårädd för härdat fett.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
13.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Rätt så. Jag har ju växt upp med två som jobbar med att skriva.
Tror du på liv på andra planeter?
Allt är möjligt!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
IDK. Johannes kanske. Han gör mig sur ganska ofta.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Om h*n finns tror jag h*n är ett väsen som inte har nån kropp.
Vad var det senaste du åt?
Chips.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Båda, fast ibland kan tjejer bråka och snacka skit för mycket.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom tyckte Ellen var ett fint och lagom annorlunda namn.
Gillar du senap?
Dijonsenap är gott till vissa saker men det går inte att äta utan nåt till.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Sluta vara en sån mes och ta tag i problemen.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaaaa!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag vrider mig jättemycket innan jag ska sova så jag vet faktiskt inte.
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nixpix
Tycker du om att krama folk?
Det är kul. :)
Skulle du säga att du är trendig?
Man blandar trendigt med annat så blir det bra. Inte för mycket trend liksom.
Äger du en digitalkamera?
Aa. Fast  sen jag tappade den i en bäck i Kebnekaise så är den lite konstig.
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Om den är snäll kan man ju alltid prova.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Darth Vader såklart!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Jaa för jag är en sån där som aldrig slutar vänta på folk... -.-
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Jag gråter inte av böcker.
Tycker du att du är attraktiv?
Allt är relativt. XD
Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur och mjölkprotein (men jag kan dricka ganska mycket).
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Hehheh.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Om nån vegetarian sitter bredvid en så ja.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Elias eller Leo (frågade mamma).

/ ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0