Frågesak

Namn: Ellen Stålnacke Nero
Födelse år: 1997
Bor: Östermalm
Familj: Mamma, pappa och en storebror
Gillar: Allt möjligt, men jag älskar människor som är äkta
Favorit plats att äta på: Det är väl egentligen sällskapet som spelar roll :)
Gillar: Den här har ju redan varit :O men jag gillar godis, mina vänner, min familj och mitt liv!
Känsla just nu: Trött
Varför: Man är trött när man är i min ålder
Favorit mat: Sushi kanske :)
Vad har du på dig nu: En Idoltröja
Vad för smink har du på dig nu: Kanske lite mascara från dagen
Vad för smink brukar du ha: Inte för jag har så ofta men när jag har så har jag puder, rouge, ögonskugga, mascara, läppglans och eyeliner. Fast jag har inte allt samtidigt oftast, för det mesta har jag mascara, eyeliner, rouge och läppglans.
Har du druckit: Nej
Är du stolt: Över att inte ha druckit? Öhh nä. Det har liksom inte varit nåt alternativ än ;)
Ska du fortsätta dricka: Men himla frågor. JAG HAR INTE DRUCKIT!
Har du rökt: Nej!
Har du rökt vattenpipa: Näe
Har du snusat: Nej det verkar smaka bajs
Är någon kär i dig just nu: Jag vet inte
Vem: Som sagt.. vet inte
Har du haft sex: Nej
Har du gjort andra saker än sex: Nää
Vill du ha sex: Det känns konstigt att tänka på det nu....
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nepp
Vem/Vilka: Ingen
Är du olyckligt kär just nu: Näpp
Håller du vad du lovat: Nästan alltid
Har du dåligt självförtroende: Det är olika från dag till dag
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Ja men det var längesen
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Mm <3
Saknar du någon just nu: Ja det gör jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0