17 Again

Som sagt så var jag på bio idag, 17 Again. Sandra hällde på överdrivet mycket salt på popcornen... Men filmen var riktigt bra faktiskt. :) Och ja Ida, Zac Efron var snygg. ;D (fast jag har en slags fobi för hans hår under armarna, han ska alltid hålla på och visa upp det!)
Fast jag missade typ en kvart för jag gick på toa och så var det såklart jääättelång kö... -.-  men jag tror jag fattade ändå. :P
Jag kollade på Robinson klockan åtta såklart. Jag fattar inte varför vissa tycker det är töntigt. Det är ju skitkul! Nu har jag tråkigt i alla fall, loggade precis ut från Stardoll.
Jag har en slags hatkärlek till det för man måste vara superstar (betalande medlem) för att kunna köpa mer än hälften av kläderna. Men det är jättekul att provsminka sin medlem och sätta på kläder på skoj och så... :)

A BIG KISS
/ Ln (jaa så kan man också skriva det :D)


Kommentarer
Postat av: alice b

vad heter du på stardoll? jag heter aliceen_123 :)

2009-05-17 @ 09:28:29
URL: http://aliceen.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag heter EZEN ;)

2009-05-17 @ 10:46:21
URL: http://kkaramellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0