Tjaa

Idag så vaknade jag 12 av att ett sms... ett sms som förändrade mitt liv, eller nja, min dag. Detta sms var skickat av Julia och det stod: Vill du gå och bada? Och det ville jag så jag svarade och sen gick jag och gjorde frukost. Två mackor och kladdkaka, nyttig som man är. x)
Men jag pallar inte berätta fler detaljer så vi spolar fram en bit. Jag träffade Julia i Bergshamra en timme senare och vi gick till svedenbadet. Vi badade kanske tjugo minuter. Sen duschade och bastade vi. Sen gick vi och åt och efter det gick vi hem till Julia och kollade på tv ett tag.
Jag kom hem 6 kanske och då ville pappa att jag skulle följa med till sopstationen men det ville inte jag. Så han sa att jag fick köra bil om jag följde med. Haha då tvekade jag inte ens. :)
Det var faktiskt rätt så coolt på sopstationen. Luktade äckligt.. men det var coolt!
Sen åkte vi till Hjorthagens fotbollsplan och jag fick prova att köra bil där. Det var SKITKUL. Jag körde runt ett mål och sen så gasade pappa. S-k-i-t-a-k-u-l säger jag bara!
Kanske videobloggar ikväll för jag har fattat hur man gör nu (:

PUSSIS
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0