The Sims 3

Jag tror dom flesta vet att Sims 3 kommer snart. Väldigt snart. Den 4:e juni faktiskt! Och det är ju på torsdag! Shit vad kul det kommer bli!
Jag tror jag ska köpa det på det dagen det kommer. Jag ska få två månadaspengar i förväg (tillsammans blir det 420 spänn och jag har redan 109 så då har jag 500) för att kunna köpa det.
Jag offrar alla mina sommarpengar för det här spelet, förutom 29 kr... så nu gäller det bara att det är lika bra som jag föreställer mig det!
Man kommer kunna göra simmarna väldigt tjocka och väldigt smala, man kommer kunna gå runt i kvarteret och skaffa vänner och gå på kafé, man kommer kunna vara ond och god... osv osv osv!
Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0