MOAHAHA

Jag har fått majblommepengar så gissa vem som inte blir pank i sommar... ^^ Wihu! :D
Det var dans på gården. Hela skolan samlas då och så dansar varje årskurs en dans tillsammans. Vi dansade en jättekonstig dans... Det var ganska kul... Tills vi kom till stunden då mina skor och strumpor blev helt våta. Och vi fick inte gå in heller! Shit vad jag frös!
Det brukar alltid bli vattenkrig efter dansen. Därför var alla kranar avstängda och vattenflaskor konfeskierade (stavning tack).. -.- Det ledde till att jättemånga i högstadiet gick till tegnérlunden och tog vatten från fontänen och hade vattenkrig där istället.
Sen var det lunch. Nån fisk som det räckte att lukta på för att inse hur den smakade. Vi hade håltimme sen så vi gick till gotterian och till tegnérlunden för att kolla hur mycket vatten som hade försvunnit. ASMYCKET.
Vi gungade där lite och sen gick vi till skolgården och hade Robinson-turnering. x)
Det var engelska sen. Kul för det var några som hade sina föredrag. :)
Efter skolan åkte jag och Matilda till donkiponki i fältan för hon skulle äta. (Jag provade en äppelpaj, bläää!) I kön var det en jättekonstig gubbe. Han sa helt sjuka skämt och så spanade han in mig! Han sa att jag skulle knyta skon för annars skulle jag ramla och dö (?) och så kommenterade han mina bröst! :S
Men lägger in bilder sen.

PUSS
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0