Godnatt

Det har inte varit så mycket bloggande dom senaste dagarna... ledsen för det, har bara spelat sims när datorn har varit på. Men tänkte iaf berätta lite om igår, idag och imorgon. :)
Igår: Midsommarafton.. följde med familjen till Tyresö där mina föräldrar har kompisar. Vi hade picknick utanför Tyresö slott men det började regna. Såklart. Det är nästan som regn på midsommarafton är en svensk tradition.. -.-' så när det började regna gick vi hem till dom. Vi satt ute på terrasen trots att det spöregnade och var svinkallt. Vi åkte hem rätt tidigt.
Idag: Var på grönan med Matilda och hennes mamma. Shit va jag skrek i Insane alltså. Men det  var ju skitkul! Den, Extreme och Flygande mattan är mina favoriter. :D Det blev iaf en lyckad dag som slutade med SOCKERVADD! :)
Imorgon: Ska antagligen åka till Fågelöudde, om vädret är bra. Det är en strand som jag och Matilda gillar. Berättar mer imorgon för jag ska sova nu.

SOV SÖTT
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0